Randersgruppen – kommandobunkeren
Dato: 17. juli 2019
Vi sluttede foråret af med at være på besøg i kommandobunkeren her i Randers.
Det var meget spændende, vi vidste ikke, hvad vi fik at se, men vi var meget imponerede.
Vi sluttede foråret af med at være på besøg i kommandobunkeren her i Randers.
Det var meget spændende, vi vidste ikke, hvad vi fik at se, men vi var meget imponerede.