Julefrokost i Randers
Dato: 21. januar 2020
I Randers er vi gode til at samles til julefrokost, vi var 14 tilmeldte, og vi hyggede os med mad, drikke og god snak.
Vi spillede pakkespil og havde en dejlig aften sammen.
I Randers er vi gode til at samles til julefrokost, vi var 14 tilmeldte, og vi hyggede os med mad, drikke og god snak.
Vi spillede pakkespil og havde en dejlig aften sammen.