Dejlig udflugt til Mariager Saltcenter
Dato: 10. juli 2024
Vi havde en rigtig dejlig tur til Saltcentret, vi var heldige, at der var en god fortæller i saltsyderiet, så det fik vi meget ud af.
Der var i det hele taget meget at opleve både i laboratoriet og i saltminen.
Vi var heldige med vejret, så vi nød kaffen på deres legeplads.

