Generalforsamlingen 2026
Dato: 24. februar 2026Skrevet af: Jørgen Rasmussen
Søndag den 22.februar afholdte copa Fyn den årlige generalforsamling der kom kun 21. der var 3.sygemeldinger vi fik en rigtig god kalvesteg med alt tilbehør så var der vin-øl/vand a libitum bagefter var der kaffe med småkager derefter bød jeg velkommen til generalforsamlingen hvor der kom en del meninger frem så vores dirigent Kurt Pasfall fik en del at gøre med at holde ro i salen. Bestyrelsen fortsætter på de samme poster da der var ingen som havde lyst til at være med til at bestemme i vores forening. Men under eventuelt blev der meget at tale om.
