Farvel til Vommevad Forsamlingshus
Dato: 23. januar 2025
Så fik vi afholdt lokalforeningens julefrokost i Vommevad Forsamlingshus og fik taget fint afsked med værtsparret, som stoppede med udgangen af december 2024.
Det store spørgsmål fra medlemmerne var, hvor skal vi så være næste gang.
Der ligger allerede noget i støbeskeen, men da det foreløbig er en hemmelighed, kan jeg desværre ikke for nuværende komme nærmere ind på det.
Når og hvis det bliver som vi håber, vil jeg meddele det i Copa-bladet.
På vegne af hele bestyrelsen, vil jeg sige en stor tak for nogle hyggelige timer sammen med jer og en stor tak til værtsparret, Hans og Kirsten og deres serveringsdamer for en fantastisk servering igennem de mange år, vi er blevet betjent af dem
